събота, 10 октомври 2009 г.

Истински комунист в трамвая

Прибирам се с трамвая. Чета вестник. С периферното виждам ,че се приближава мъж на години. Спира се, вглежда се във вестника ("Банкеръ") и... започва да ругае.
 - Фашисти. Превзеха държавата, фашисти, банкери, пишат с "ъ"...

Очевидно мрази стария правопис. Обяснението не се бави.
- Аз на 13 години през '44-та взимах властта. Щото седях до червеното знаме. Ама фашистите още тогава взеха властта и изпратиха истинските комунисти на фронта, да ги избият...  И тия, чавдарци са фашисти...

Не отговори на въпроса ми дали са фашисти и от шопския, трънския, рило-пиринския отряди, конекрадеца Чочоолу...

После ми "обясни" че фашисти са Желю Желев и тоя, дето сега го избрали за премиер... А Тодор Живков бил чичо на Симеон 2, защото Фердинанд му бил баща... След което се изсули на "Гарибалди".

Странно. За мене Желев винаги ще си остане свързан с комунистите, човека който предаде демокрацията и прокара в тяхна изгода "мирния преход". А БеБе - тук се изкушавам да цитирам думите на една видна "другарка", казани пред мой приятел, но му обещах, че няма да го компрометирам :))) С други думи - и БеБе си е комунистически продукт, който прокарва все хора на комунистите на ключови места из страната. А да не забравяме и кой толерираше мафията в България в началото на прехода.

Та такива типове се мотаят сред нас. "Мечтатели", които били "взимали властта на 9-ти". Признавам си - за момент ми се дощя да му размажа патетичната физиономия. А след малко нещо ми прищрака: то подобни дивотии се печатат комай в половината българска "преса".

1 коментар: