събота, 10 октомври 2009 г.

"Миджур" 55

Вчера отидох в Сметната палата за един документ. Оказа се, че са ме търсили да ми го връчат преди 4 месеца. На личен адрес: София, ул. "Миджур" 55.

Добре, че бях в настроение... (Свилен Овчаров може да възрази на това :) ). Според служителката, те намерили този мой адрес в системата на СГС. Интересно, твърде интересно. Защото на този адрес съм живял някъде между 1986 и 1990 г.!!!

Питам се, какво ли търси точно този мой адрес в разни масиви и бази данни. В упоменатия период (а и в 20-те години след това) съм живял на поне 30-на места из София. Защо не са го пратили на адреса на личната ми карта? Той не е ли в масивите?

Има много гнилоч в българските административни бази-данни. И хората, които се грижат за нея винаги са "невинни". А това всъщност е една самоподдържаща се система на бюрокрация от комунистически тип. И това е light версията. Hard-версията е, че ДС и нейните останки не спят...

В Сметната палата просто имаха късмет. Но винаги в такива случаи ми идва една идея - след като администрацията ни тероризира, защо ние я търпим. Време е да ги психясаме!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар