понеделник, 22 февруари 2010 г.

Аз не играя в този мач!

Преди няколко дни г-н Иван Костов призова от студиото на БТВ всички да се включат настраната на държавата във войната с мафията. "Трябва всички да сме наясно, че ако е започнала такава война, всички сме в мача, няма трибуни, всички сме долу, на терена" - каза Костов.

Е, аз не съм в този мач! Аз не съм в мача, който днес един клан на мафията се опитва да дефинира по свои си правила срещу друг(и) клан(ове) на същата тази мафия. С което много ясно казвам, че не вярвам нито на Костов, нито на Борисов, нито на Цветанов, камо ли на гоцевата подлога Велчев. Не вярвам в "тяхната борба" днес. Те имаха достатъчно време да поведат НАИСТИНА тази война, но никога не го направиха. Няма никакво основание да се вярва, че днес го правят сериозно и в името на освобождаването на обществото от политико-икономическата мафия.

Има една мафия, отношението към която е лакмус за истинността на намеренията на управляващите да се справят изобщо с престъпността в България. Това е енергийната мафия. Иван Костов изобщо не поведе тази война. Напротив с редица стъпки отвори пътя към усилването на тази мафия и възможността й да се утвърди като задкулисната власт на руските интереси в България.

В момента виждаме как Бойко Борисов прави всичко възможно в интерес на това, Русия да получи българската енергетика на тепсия. Вероятно ще има пренареждане на част от "бенефициентите на енергийната корупция", което ще бъде представено като махане на "лошите" от "тройната коалиция". Въпреки това знакови фигури като Галина Тошева и Таско Ерменков (за когото вече се носи слух, че ще бъде сменен от партньора на Цветелина Бориславова в бизнеса с ВЕИ и приближен до "Мултигруп", екс-шеф на АЕЕ Друми Друмев) все още запазват местата си.

Доколкото война с енергийната мафия в България няма, то и войната срещу мафията ("октопода") изглежда повече като да е с парадни цели или за разчистване на сметки, нежели с искрено желание да се оправят нещата в държавата.

Който иска да вярва на обратното. Аз вече съм минал по този път. И тогава, и сега всички подобни призиви ми звучат толкова фалшиво, колкото и вчерашните извинения на Тайгър Уудс. Но докато Уудс е изневерявал на жена си, Костов навремето изневери на "синята идея". Вместо да убие мафията и ДС. И сега няма право отново да претендира да задава посоката.

Няма коментари:

Публикуване на коментар